Koop Alexis Sanchez tenue kids

Publié le 12 Janvier 2017

Mesut? Zil sprak meer openlijk over zijn Arsenal toekomst dan hij ooit eerder heeft gedaan, vertellen Duitse tijdschrift Kicker dat hij blij om te verblijven in de club was, zolang Arsène Wenger de same.Shop zou doen naar goedkope Soccer Jerseys? We hebben Goedkope Voetbalshirts Kids met een hoge kwaliteit van alle clubs op de verkoop. Koop goedkope Soccer Jerseys met snelle levering en voeg uw eigen drukkerij vandaag!

 

Het was Wenger, na al die Ozil overtuigde om Real Madrid te verlaten voor Arsenal terug in 2013? Zil geniet van het spelen voor het team, houdt van het leven in Londen en koestert zich in het vertrouwen van zijn manager. Hij is blij met zijn lot, vooral gezien de pay-rise op de weg, als hij uiteindelijk pen doet op papier zetten.

 

"Ik ben heel erg blij bij Arsenal en hebben laat de club weten dat ik klaar was om een ​​nieuw contract te ondertekenen zou zijn,"? Zil vertelde Kicker. "De club weet dat ik hier ben vooral omdat van Arsène Wenger. Hij is degene die me ingelogd en hij is degene wiens vertrouwen dat ik heb. De club weet ook dat ik wil duidelijk zijn wie de manager zal zijn. "Waar te koop goedkope Soccer Jerseys? Koop Alexis Sanchez tenue kids online drukken hier. Wij bieden Alexis Sanchez tenue Kids kopen met een lage prijs en snelle levering. Koop nu!

Rédigé par voetbaltenueskids

Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article