Griezmann en Mbappe wie is sterker

Publié le 29 Mars 2017

Franse spits Griezmann zei onlangs zijn Madrid atletisch teamgenoot Cork stuurde een SMS-bericht hem iets over Mbappe te vragen. Prijs blijft hetzelfde !!! Style update? Bestel de Voetbaltenue kids beste tijd.

 

Naarmate het seizoen goed gepresteerd, Monaco Mbappe kreeg Deschamps' aangeworven. Gemeld dat de 18-jarige spits, veroorzaakt de aandacht van Real Madrid, en op dinsdag, een Fransen tegen vriendschappelijke wedstrijd van Spanje, zal hij de gelegenheid om andere La Liga ster liet een diepe indruk te geven hebben. Terwijl Cork is ook een van de middenvelder in de Spaanse ploeg, en hij hoopt om meer over Mbappe weten. Koop Griezmann Tenue Kids winkel, de nieuwe direct online op te slaan.

 

"Cork stuurde me een SMS-bericht, laat me zien hoe sterk over Mbappe," zei Griezmann op een persconferentie voor de wedstrijd. "Het was maandag, en ik vertelde hem dat ik heb nog niets gezien, maar ik kijk ernaar uit om hem te zien door mij deze week."

 

"Morgen zal ik zien Mbappe, zullen we praten over de jonge spelers, maar ik ben blij dat degenen die gewoon zijn gekomen om het nationale team van jonge people.We veel gepraat in Frankrijk, de jongens zijn erg hard trainen, zien dat ze willen aan een Franse land een deel van het team te worden, het is een goede zaak voor ons.

 

Als het gaat om de Spaanse spel, de Franse coach Deschamps zei: "Dit is een high-level spel, maar het is een vriendschappelijke wedstrijd, maar tegen Spanje een dergelijk-voetbal geleide land, altijd erg spannend, als het zelfde spel met Italië of Engeland . "

 

"In de afgelopen jaren hebben we altijd ontmoet op het veld, toen we hopen dat het team hebben een prachtige prestatie." Wil je nieuwere Griezmann Tenue Kids te kopen, dan kunt u aandacht besteden aan onze website, zullen we het nieuwe product op elk moment aanpassen.

Griezmann og Mbappe der er mere stærkere

Lees meer bij:http://www.cableplugger.com/Griezmann-en-Mbappe-wie-is-sterker

Rédigé par voetbaltenueskids

Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article